Subject: Projekti kooskõlastamine/projkteerimistingimused
From: "Erle Iher" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 17:43:08 +0300

Tere,

Kirjutan seoses AS-i Eesti Raudtee infrastruktuuri elektrifitseerimise
eelprojektiga. Hetkel on töös Tartu-Koidula-Piusa trass (Osa 5).

Projekteermisülesannete hulka kuulub ka veoalajaamade (TSS),
sektsioneerimispostide (SP) ja paralleelühenduspunktide (SSP)
projekteerimine sellel trassil. Mõned olemasolevad kommunikatsioonid
asuvad projekteeritavate TSS/SP/SSP asukohtades, seega tuleb need ümber
ehitada või teisaldada.

AS-ga Eesti Raudtee sõlmitud lepingu lähteülesannete hulka kuulub ka
kolmandate osapoolte infrastruktuuridega (sealhulgas raudteega ristuvate
kommunikatsioonide ümberehitamine/teisaldamine) kooskõlastuste haldamine,
mistõttu palume Transpordiametilt vastavaid tehnilisi tingimusi ja/või
kooskõlastust Võru maakonda projekteeritava „SP Piusa autotrafopunkti“
üldkasutatava teega ristumise tegemiseks (liiklussõlme
rekonstrueerimiseks).

Teeühendus on ette nähtud riigi maanteega number 18293 (23133
Veski-Piusa-Tuderna tee, 54701:002:0183).

Asuoha  koordinaadid:

XY: 6415941.53, 707028.35

BL: 57.836815, 27.486671

Projekti joonis manuses.

Lugupidamisega ja ette tänades,

Erle Iher

Ardanuy Ingeniería S.A.

Avda Europa 34, Edificio B 28023 Madrid, Spain.

Tel: +34 91 799 45 00

Email  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ardanuy.com/> www.ardanuy.com

Confidencialidad: El contenido de esta comunicación, así como el de toda
la documentación anexa, es confidencial y va dirigido únicamente al
destinatario del mismo. En el supuesto de que usted no fuera el
destinatario, le solicitamos que nos lo indique, no comunique su contenido
a terceras partes y, proceda a su destrucción. Gracias.

Confidentiality: The content of this message, along with all annexed
documentation, is confidential and is destined exclusively to the
addressee. If you are not the addressee of this message, we request that
you indicate this to us, not share its content with third parties, and
delete it. Thank you.

P Antes de imprimir este mensaje, asegúrese de que es necesario. El medio
ambiente está en nuestra mano.

P  Before printing this message, make sure it is necessary. The
environment is in our hands.